Podsumowanie zamówienia
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!
Podsumowanie zamówienia
Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta – prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu i których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
W szczególności dotyczy to kosmetyków, które zostały rozpakowane lub użyte – takie produkty nie podlegają zwrotowi.
2. Reklamacje produktów
Reklamacje można składać:
-
mailowo na adres: ceo@green-moon.pl,
-
pocztą na adres:
Joanna Kiczka GREEN MOON™
ul. Biskupicka 6/22, 05-840 Brwinów
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
-
imię i nazwisko Klienta,
-
numer zamówienia,
-
opis problemu oraz zdjęcia (jeśli dotyczy),
-
preferowany sposób rozwiązania sprawy (np. wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy).
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Informacja o wyniku reklamacji zostanie przesłana drogą mailową.
3. Rękojmia
Produkty oferowane w sklepie green-moon.pl objęte są rękojmią zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za zgodność towaru z umową, jeśli wada zostanie ujawniona w ciągu 2 lat od dostarczenia produktu. Klient ma prawo do:
-
doprowadzenia produktu do zgodności z umową,
-
wymiany towaru,
-
obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – w przypadkach określonych prawem.
4. Gwarancja
Produkty oferowane w sklepie nie są objęte gwarancją producenta, chyba że wyraźnie zaznaczono to w opisie konkretnego produktu na stronie sklepu.
5. Zwrot towaru (przy odstąpieniu od umowy)
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest zwrócić towar na własny koszt w stanie nienaruszonym, tj. bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku uznania reklamacji – Klient otrzyma zwrot pieniędzy lub nowy produkt, zgodnie z ustaleniami. Zwrot należności następuje na numer rachunku bankowego wskazany przez Klienta w formularzu.
📄 Formularz zwrotu i reklamacji
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Numer zamówienia:
Data zakupu:
Data otrzymania przesyłki:
Powód zwrotu/reklamacji:
Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji: (wymiana / naprawa / zwrot pieniędzy)
Numer rachunku bankowego (w przypadku zwrotu pieniędzy):
Podpis Klienta:
Data: